Aktualności

Akademia Zarządzania Projektami dla Archiwów Państwowych – informacja dla kandydatów

28 Września 2021


Szanowni Państwo,

zakończył się proces naboru do Akademii Zarządzania Projektami dla Archiwów Państwowych. Chęć udziału w tym projekcie zadeklarowało aż 83 kandydatów, z 32 Archiwów Państwowych. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami wybranych zostało 45 osób. W procesie rekrutacji kierowaliśmy się trzema kryteriami:

  • jakością uzasadnienia,
  • stażem pracy w sieci Archiwów Państwowych,
  • realizowanymi obowiązkami służbowymi w kontekście obszarów priorytetowych, które wynikają z przygotowywanej Strategii rozwoju Archiwów Państwowych na lata 2021-2030 i zaplanowanych w jej ramach kluczowych projektów do realizacji.

Dodatkowo 4 osoby zostały zakwalifikowane na tzw. liście rezerwowej. Jeszcze w tym tygodniu informacja o zakwalifikowaniu się zostanie wysłana mailowo do każdej z osób oraz przekazana dyrektorom Archiwów Państwowych, w których te osoby są zatrudnione.

Niezależnie od wyniku, wszystkim Państwu, którzy wyrazili chęć przystąpienia do Akademii Zarządzania Projektami dla Archiwów Państwowych, bardzo serdecznie dziękujemy. Będziemy dążyć, aby w przyszłości odbywały się kolejne edycje Akademii na zasadach zbliżonych do obowiązujących obecnie. Dlatego już dziś zachęcamy Państwa do bieżącego śledzenia strony internetowej archiwa.gov.pl oraz subskrybowania newslettera. Znajdziecie tam Państwo zawsze aktualne informacje o przedsięwzięciach Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych skierowane do pracowników sieci AP.