Zapraszamy pracowników Archiwów Państwowych do zasilenia szeregów zespołu, którego zadaniem będzie wypracowanie formuły działań komunikacyjnych dla całej sieci i nadanie jej formy dokumentu użytkowego – strategii komunikacji wewnętrznej
![Grafika z tekstem ARCHIWA PAŃSTWOWE Dołącz do zespołu ds. komunikacji wewnętrznej AP! Zadanie: wypracowanie strategii komunikacji wewnętrznej dla sieci Archiwów Państwowych Pracujesz w Archiwach Państwowych? Masz pomysł na poprawę komunikacji wewnętrznej w sieci? Chcesz współtworzyć jej strategię? CO NA CIEBIE CZEKA • warsztaty z ekspertem zewnętrznym • projektowanie nowych rozwiązań • doskonalenie istniejących narzędzi komunikacyjnych • rozwój kompetencji • solidna dawka nowej wiedzy • praca w zespole stawiającym na kreatywność i otwartość ZGŁOSZENIA PRZYJMUJEMY DO 26 PAŹDZIERNIKA 2021 R.](https://archiwa.gov.pl/wp-content/themes/archiva/images/ndap/grafika_do_naboru_kom_wewn.png)
Członkowie zespołu będą działać pod kierunkiem zewnętrznego eksperta w dziedzinie komunikacji wewnętrznej. Dodatkowo będą mieli możliwość wzięcia udziału w tematycznych warsztatach. Efekt pracy grupy będzie punktem wyjścia do kolejnych działań, mających na celu usprawnienie komunikacji w państwowej sieci archiwalnej. Kompetencje i umiejętności nabyte przez członków zespołu podczas realizowania zadań z pewnością zaprocentują w przyszłości, zarówno w codziennej pracy, jak i w pracach przyszłych zespołów projektowych.
Spotkania robocze planowane są zarówno w formule zdalnej – poprzez aplikację Teams, jak i stacjonarnej – w siedzibie Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych w Warszawie. Formy pracy zespołu mogą ulec zmianie w związku ze statusem sytuacji epidemicznej.
Rejestracja odbywa się poprzez formularz.
Na Wasze zgłoszenia czekamy do 26 października 2021 r.
Zapraszamy do współpracy!