Akademia Menadżera to przestrzeń rozwoju zawodowego dla kierowników i zastępców kierowników oddziałów Archiwów Państwowych, która powstała jako odpowiedź na potrzeby i wyzwania środowiska. W ramach drugiej edycji Akademii kontynuujemy istotny proces nabywania kluczowych kompetencji oraz przygotowywania grupy liderów pozytywnych zmian w sieci Archiwów Państwowych.
Jeśli jesteś liderem, który chce rozwijać swoje umiejętności zarządzania, inspirować swój zespół i wprowadzać pozytywne zmiany w swojej organizacji – dołącz do nas w Akademii Menadżera.
Prześlij zgłoszenie w terminie: 23 lipca-20 sierpnia 2024 r. przez FORMULARZ.
Terminy
- 25 września 2024 r.: Development Center.
- 23-24 października 2024 r.: Szkolenie: Integralne zarządzanie sobą.
- 19-20 listopada 2024 r.: Szkolenie: Budowanie zespołu i zarządzanie nim, w tym motywowanie i inspirowanie pracowników.
- 10-11 grudnia 2024 r.: Szkolenie: Przywództwo i komunikacja lidera.
- 14 stycznia 2025 r.: Szkolenie: Wystąpienia publiczne.
- 15 stycznia 2025 r.: Szkolenie: Etyka w pracy.
- 5 marca 2025 r.: Development Center II.
Program
Program Akademii Menadżera obejmuje:
- Development Center (DC):
- Udział w badaniu DC w formie wstępnej i końcowej walidacji kompetencji.
- Szczegółowe określenie wyjściowego poziomu kompetencji i jego wzrostu.
- Indywidualne spotkania z uczestnikami, na których omawiane będą wyniki sesji DC w formie informacji zwrotnej.
- Szkolenia:
- Integralne zarządzanie sobą.
- Budowanie zespołu i zarządzanie nim, w tym motywowanie i inspirowanie pracowników.
- Przywództwo i komunikacja lidera.
- Wystąpienia publiczne.
- Etyka w pracy.
Korzyści
Dzięki uczestniczeniu w zajęciach uczestnicy poznają między innymi:
- swój osobisty potencjał menedżerski,
- sposoby budowania własnego wizerunku i autorytetu menadżerskiego w organizacji,
- metody zarządzania zespołami pracowniczymi, konfliktem, zmianą,
- skuteczne techniki komunikowania się w relacjach indywidualnych i grupowych (formalnych i projektowych),
- koncepcję zarządzania opartego na wartościach.
Zasady finansowania
Koszty wzięcia udziału w Akademii menadżera, w tym również delegacji służbowych pracownika (dojazd) pokrywa AP.
Zasady rekrutacji
Warunkiem wzięcia udziału w projekcie jest:
- zajmowanie stanowiska kierownika oddziału lub zastępcy kierownika oddziału;
- wyrażenie zgody uczestnika na przetwarzanie jego danych osobowych przez NDAP i Akademię Leona Koźmińskiego (ALK) oraz wypełnienie on-line formularza zgłoszeniowego;
- w kolejnym etapie – uzyskanie pisemnej zgody pracodawcy – dyrektora Archiwum Państwowego, w którym jest się zatrudnionym – na udział w projekcie;
- ewentualnie, zgodnie z decyzją pracodawcy – podpisanie porozumienia z pracodawcą regulującego wzajemne prawa i obowiązki pracownika i AP.
W przypadku dodatkowych pytań, należy kontaktować się z Agatą Gruszczyńską, tel. 532 391 490.
- kliknięcie spowoduje powiększenie zdjęcia w galerii
- kliknięcie spowoduje powiększenie zdjęcia w galerii
- kliknięcie spowoduje powiększenie zdjęcia w galerii
- kliknięcie spowoduje powiększenie zdjęcia w galerii
- kliknięcie spowoduje powiększenie zdjęcia w galerii
- kliknięcie spowoduje powiększenie zdjęcia w galerii