Jak przebiega rekrutacja w Archiwach Państwowych?
- Znajdź interesujące Cię ogłoszenie.
- Sprawdź, czy spełniasz wymagania.
- Pamiętaj, że aby przejść do kolejnego etapu naboru, musisz spełnić wszystkie wymagania niezbędne. Jeśli spełniasz wymagania dodatkowe, Twoje szanse rosną.
- Złóż ofertę. Pamiętaj o terminie!
- Jeśli przekroczysz termin lub złożysz ofertę niekompletną może zostać ona odrzucona. Nie trać szansy!
- Kolejne etapy naboru:
- Sprawdzamy, którzy kandydaci spełniają wymagania formalne.
- Jeżeli spełniasz wymagania formalne, przechodzisz do kolejnego etapu.
- Zapraszamy Cię na rozmowę kwalifikacyjną. W niektórych przypadkach poprzedza ją pisemny sprawdzian wiedzy.
- Rozmawiamy. Przyjaźnie, konkretnie i z życzliwością.
- Następnie komisja rekrutacyjna wyłania najlepszych kandydatów i przedstawia swoje rekomendacje dyrektorowi Archiwum/dyrektorowi generalnemu, który decyduje o tym, kto zostanie zatrudniony.
