Rekrutacja

Jak przebiega rekrutacja w Archiwach Państwowych?

  1. Znajdź interesujące Cię ogłoszenie.
  2. Sprawdź, czy spełniasz wymagania.
    • Pamiętaj, że aby przejść do kolejnego etapu naboru, musisz spełnić wszystkie wymagania niezbędne. Jeśli spełniasz wymagania dodatkowe, Twoje szanse rosną.
  3. Złóż ofertę. Pamiętaj o terminie!
    • Jeśli przekroczysz termin lub złożysz ofertę niekompletną może zostać ona odrzucona. Nie trać szansy!
  4. Kolejne etapy naboru:
    • Sprawdzamy, którzy kandydaci spełniają wymagania formalne.
    • Jeżeli spełniasz wymagania formalne, przechodzisz do kolejnego etapu.
    • Zapraszamy Cię na rozmowę kwalifikacyjną. W niektórych przypadkach poprzedza ją pisemny sprawdzian wiedzy.
    • Rozmawiamy. Przyjaźnie, konkretnie i z życzliwością.
    • Następnie komisja rekrutacyjna wyłania najlepszych kandydatów i przedstawia swoje rekomendacje dyrektorowi Archiwum/dyrektorowi generalnemu, który decyduje o tym, kto zostanie zatrudniony.
Infografika z ikonkami reprezentującymi kolejne etapy naboru: 1. Weryfikacja ofert pod kątem formalnym 2. Sprawdzian wiedzy (jeśli dotyczy), 3. Rozmowa kwalifikacyjna 4. Podjęcie decyzji.